
L’Ajuntament de Mollet del Vallès, reconegut per les polítiques de protecció animal
La Policia Municipal de Mollet del Vallès ha estat premiada amb la Placa de Mèrit a la Protecció Animal durant la presentació dels guardons a Madrid, en el marc de la jornada titulada Proteger y cuidar: el papel de los Servicios Policiales en la defensa de los animales. Aquests premis estan relacionats amb les iniciatives i bones pràctiques aplicades en matèria de benestar animal.
El premi reconeix l’esforç de l’Ajuntament per defensar els drets dels animals de companyia i fomentar una tinença responsable, així com el civisme. Encarna Ortiz Jurado, regidora de Benestar Animal, va expressar el seu orgull pel reconeixement, ressaltant l’aposta del municipi per una societat més respectuosa amb els animals.
Entre les iniciatives destacades s’inclou la nova Ordenança municipal, creada l’any 2024 per promoure la tinença responsable d’animals, les campanyes conjuntes de la policia i agents cívics, i la creació d’una Unitat Canina dins la Policia Municipal per a conscienciar sobre el benestar animal i la tinença responsable. També es destaca la millora de les àrees per a gossos i la gestió de colònies de gats al municipi.
Aquest reconeixement demostra la implicació de la comunitat de Mollet del Vallès envers el benestar animal i el compromís amb un civisme que beneficia tots els ciutadans.
- Et Recomanem -
