L’Ajuntament de Mollet busca ampliar les places d’I1

L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha presentat una sol·licitud al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per tal d’obtenir l’autorització necessària per obrir una nova estança a l’escola bressol municipal La Xarranca. L’objectiu d’aquesta iniciativa és augmentar l’oferta de places disponibles per a infants d’I1 de cara al proper curs acadèmic.

A pesar de la caiguda de la natalitat observada en els darrers anys, durant el període de preinscripcions, la demanda d’aquestes places ha superat les expectatives, cosa que ha dut a l’Ajuntament a prendre aquesta decisió per fer front a les necessitats de les famílies del municipi.


- Et Recomanem -